- Studii: medii sau superioare;
- Experienta relevanta in domeniu;
- Este orientat spre client si munca in echipa;
- Experienta in utilizarea pachetului Microsoft Office;
- Experienta in utilizarea programului SAP constituie avantaj (modulul SD);
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
- Atentie, capacitate de concentrare pe sarcini multiple;
- Discernamant in rezolvarea problemelor;
- Dinamism si onestitate;
︊︈︂︇︄︉︊︌︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Descrierea jobului
- Gestioneaza conturile clientilor interni si externi (export) si efectueaza activitati administrative prin indeplinirea obiectivelor lunare, asigurand un flux operational eficient;
- Prelucreaza si proceseaza solicitarilor clientilor, preia si inregistreaza comenzile, verifica stocurile, asigura activitati track&trace;
- Asigura servicii clientilor existenti si potentiali urmarind realizarea obiectivelor de vanzari;
- Ofera informatii clientilor si promoveaza produsele companiei;
- Intocmeste toate documentele necesare livrarii produselor (intocmeste avize, facturi, documente aferente exportului etc.);
- Arhiveaza documentele pentru fiecare client în parte;
- Alte responsabilitati administrative, adaptate specificului acestui rol;