Office Manager/ Secretara︊︈︂︇︄︉︊︌︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Suntem in cautarea unei colege sau coleg pentru rolul de Office Manager cu excelente abilitati de organizare si atentie la detalii, cu o buna abordare de rezolvare a problemelor.
Atitudinea proactiva si pozitiva sunt un must-have pentru acest rol. În plus, Office Manager trebuie sa aibă abilitati excelente de comunicare, cu accent pe integritate, discretie și diplomatie.
Office Manager-ul se va alatura echipei noastre la sediul din Sandulesti (in apropiere de Turda).
Cerinte
- Studii superioare
- Limba Engleza nivel avansat
- MS Office (Outlook, Word, Excel) nivel mediu
- Minim 2 ani experienta intr-un rol similar
Descrierea jobului
Responsabilitati
- Rolul implica gestionarea activitatilor zilnice de receptie si secretariat, implicare in organizarea de intalniri si oferirea unui suport administrativ complet, asigurand o comunicare eficienta atat în interiorul companiei, cat si cu partenerii externi.
- Asigura zilnic activitatea de primire si inregistrare a documentelor in registrele specifice (registrul de intrari/iesiri, de cereri, de deplasari), urmareste inregistrarea corecta si la timp a documentelor
- Preia apelurile din exterior, ofera detalii in limita de responsabilitate, directioneaza apelurile
- Primeste, inregistreaza si distribuie corespondenta primita la secretariat
- Pregateste si transmite prin curierat corespondenta (inclusiv generarea AWB-ului)
- Asigura acomodarea vizitatorilor in baza solicitarilor primite: se ocupa de rezervare avion (dupa caz), cazare hotel, organizare transport aeroport-hotel-fabrica, comanda pranz; mentine legatura directa si constanta cu persoanele de contact
- Asigura acomodarea angajatilor in delegatii, in baza solicitarilor primite: rezervare avion, organizare transport, cazare
- Pregateste protocolul in cadrul intalnirilor (intalniri de afaceri, sedinte de management)
- Urmareste si completeaza necesarul (stocul) de protocol
- Face comanda pentru pranz pentru vizitatori si alti solicitanti
- Administreaza salile de sedinte: se ocupa de rezervare in calendar, supravegheaza curatenia, asigura birotica necesara
- Saptamanal centralizeaza si transmite situatia privind locatia membrilor echipei de management;
- Urmareste necesarul de rechizite pentru secretariat, directorul general si salile de sedinte, intocmeste comanda pentru achizitiile necesare
- Preia si elibereaza documente din arhiva si face inregistrarile necesare, in baza procedurii interne