Economist / Contabil Furnizori (program hibrid)

Candidatul Ideal

  • Licentiat/a in domeniul economic – Contabilitate sau Finante
  • Experienta in domeniul economic – minim 2 ani
  • Experienta in contabilitatea furnizorilor reprezinta un avantaj
  • Cunostinte MS Office
  • Cunostinte minime de limba engleza
  • Atitudine responsabila
  • Capacitate buna de concentrare intr-un mediu dinamic
  • Rigoare in planificarea activitatii

︊︈︂︇︄︉︊︌​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎

Descrierea jobului

Responsabilitati principale:

  • Inregistreaza in evidenta contabila facturile de achizitii sau prestari servicii emise de furnizori
  • Se asigura ca toate facturile primite sunt aprobate de catre persoana resposabila, in limitele de aprobare, conform deciziei consiliului de administratie
  • Verifica daca documentele primite de la furnizori respecta cerintele de forma impuse de lege, daca sunt corecte din punct de vedere contabil si daca includ toate documentele justificative
  • Inregistrarea corecta a facturilor pe centre de cost si incadrarea corecta in linia de buget
  • Verifica lunar concordanta dintre evidenta analitica a furnizorilor si balanta de verificare
  • Mentine comunicari regulate cu departamentul de achizitii pentru rezolvarea si clarificarea problemelor cu documentatia de la furnizori
  • Realizeaza operatiuni de potrivire in trei direcții, adica se asigura ca datele din PO-Factura-Receptie corespund, cu diferente valorice in limita tolerantei stabilite prin procedura de achizitii
  • Verifica semestrial concordanta soldurilor inregistrate la cei mai importanti furnizori cu evidentele acestora
  • Pregateste lunar raportul de aging furnizori (incadrare solduri furnizori pe intervale) si calculeaza durata medie de plata la furnizori (DPO)
  • Pregateste raportul Intrastat de introduceri si il raporteaza la INS
  • Este persoana responsabila de arhivarea documentelor financiar-contabile