Specialist Achizitii Tehnice

Candidatul Ideal

  • Studii superioare (constituie avantaj studiile tehnice)
  • Experienta anterioara in achizitii tehnice
  • MS Office nivel bun; cunoastere avansata Excel
  • Cunostere ︊︈︂︇︄︉︊︌​︂︆︄︅​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎sistem ERP SAP – avantaj
  • Limba engleza avansat
  • Orientare catre client
  • Orientare catre rezultat
  • Persoana organizata; abilitati bune de planificare si organizare a activitatii
  • Atitudine responsabila, determinare pentru finalizarea in bune conditii si la timp a achizitiilor
  • Capacitate de a gestiona situatii dificile si complexe (ex. clarificare specificatii tehnice, termene limita, comunicare intre partile implicate).
  • Integritate si etica profesionala
  • Abilitati bune de colaborare
  • Capacitate de concentrare intr-un mediu dinamic

Descrierea jobului

Scopul principal al postului: Realizeaza activitatea de aprovizionare piese/materiale/prestari de servicii de natura tehnica, pentru activitati de mentenanta si proiectele ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀de investitii ale companiei.

Responsabilitati:

  • Realizeaza activitatea de aprovizionare a pieselor /materialelor/prestarilor de servicii in domeniul constructii industriale/constructii metalice/instalatii, pe baza cererilor de achizitie primite de la clientii interni si project manager investitii.
  • Are o buna intelegere a documentatiilor tehnice; analizeaza cererile de achizitie, caietele de sarcini intocmite de proiectanti, solicita oferte, aloca furnizorii agreati in conformitate cu specificatiile tehnice, cerintele procedurii de aprovizionare si termenii de livrare solicitati.
  • Opereaza in sistemul SAP: creeaza si emite ordinele de achizitie (comenzi de aprovizionare) din sistemul SAP, in baza cererilor de achizitie solicitate de clientii interni.
  • Plaseaza comenzile pentru toate tipurile de servicii, materiale, piese de schimb, consumabile, auxiliare, etc, necesare, asigurandu-se ca vor fi livrate impreuna cu documentele cerute de legislatie (avize insotire marfa/ factura/Certificate CE/ fisa produs/etc)
  • Daca cererile de achizitie/caietele de sarcini nu sunt complete, solicita urgent completarile necesare spre a putea realiza licitatiile solicitate.
  • Monitorizeaza si evalueaza in mod permanent furnizorii din aria de responsabilitate.
  • Verifica facturile primite de la furnizori urmarind ca pretul agreat sa corespunda cu cel facturat, iar cantitatile facturate sa corespunda cu cele receptionate, apoi le preda serviciului contabilitate.
  • Preparcheaza facturile verificate in sistemul SAP.
  • Intocmeste rapoarte si situatii diverse referitoare la activitatea de aprovizionare si contribuie la implementarea si dezvoltarea strategiilor locale de achizitii in procesul general de achizitii.